Ofte stilte spørsmål
Trenger jeg en konto for å bestille?
Nei, du kan også legge inn en bestilling som gjest. Men det er noen fordeler hvis du har en konto hos oss: Rask betalingsprosess Se enkelt ordrestatusen og ordrehistorikken din Motta oppdateringer om våre nye utgivelser og spesialtilbud
Hvilke betalingsmåter godtar dere?
Vi godtar alle større kredittkort (VISA, Mastercard, Discover, AMEX) og PayPal-betalinger.
Hvor sikker er nettbestillingen min?
Når du kjøper på nett med kredittkortet ditt, legges all informasjonen din inn på en SSL-sikker nettside. Informasjonen din blir deretter SSL-kryptert og sendt direkte til kredittkortleverandørens nettverk, hvor kortet og transaksjonen din autoriseres og godkjennes. Kredittkortinformasjonen din lagres ikke på serverne våre.
Finnes det noen valutakurser?
Alle transaksjonene våre er basert i amerikanske dollar. Hvis kredittkortet ditt er basert i en annen valuta, vil bestillingens totalbeløp bli beregnet i samsvar med den daglige valutakursen på datoen kortutstederen din behandler transaksjonen.
Hvordan angir jeg leveringsadressen min?
Siden nettstedet og tjenesten vår er basert på engelsk, må all informasjonen du skriver inn være engelsk inndatametode, inkludert tegnsetting. Hvis visse bokstaver i adressen din inneholder ikke-engelske bokstaver, anbefales det at du bruker lignende engelske bokstaver i stedet. Du kan for eksempel endre bokstaven «?» til «c».
Kan jeg endre leveringsadressen min etter at jeg har lagt inn en bestilling?
Vær oppmerksom på at leveringsadressen din ikke kan endres etter at bestillingen er behandlet eller sendt. Vennligst oppdater leveringsadressen din til din bostedsadresse i stedet for din ferieadresse, da vi ikke vet hvor lenge destinasjonens tollavdeling vil ha pakken på vent.
Hvor lang tid tar frakt, og hvordan kan jeg spore pakken min?
Leveringstiden avhenger av fraktalternativet du har valgt. Når bestillingen er sendt, sender vi deg sporingsnummeret og sporingsnettstedet ditt på e-post. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaket av tollvesenet i landet ditt. 2/ Ta et skjermbilde eller en video av problemet du får. 3/ Spesifiser hvilken mal og versjon du bruker. 4/ Beskriv tydelig hvordan du gjenskaper problemet. 5/ Send inn en supportforespørsel her: https://halosoft.ticksy.com/. Vårt supportteam vil kontakte deg så snart som mulig, så hjelp oss å vente.
Hva gjør jeg hvis jeg har manglende varer i bestillingen min?
Hvis noe fortsatt mangler, vennligst kontakt oss umiddelbart på glennabj86@icloud.com
Hvis du fortsatt har spørsmål, vennligst kontakt oss direkte på e-post glennabj86@icloud.com
Fant du ikke svaret ditt?
Ikke nøl med å kontakte oss